onsdag den 13. april 2011

Der er gang i 5DQ 3 runde uge 3

Der er gang i denne uges udgave af 5DQ og der er kommet nogle meget interessante og spændende bud, og faktisk er der ikke helt enighed om det er en ting eller person, der skal gættes - fx er der kommet bud på 'Hekla', 'Michael Jackson', 'T-Rex', og old blue eyes 'Frank Sinatra'!! Meget spændende hvem der bliver ugens vinder og hvad stillingen vil være til sidste og afgørende uge. Husk UDARP-Games er sponsor for præmien :-) Man kan stadig nå, at deltage!!

/tumbling Candlelight

Deltag i 5 Days Quiz

6 kommentarer:

  1. Du har da skrevet det er en person der skal gættes.
    Og Old blue eyes er da ikke langt fra det jeg tror er det rigtige svar. Kom nu kære konkurrenter, gæt løs.
    René

    SvarSlet
  2. det har jeg da ikke skrevet nogle steder! men måske navn ud fra hintsnr kan regne ud om der nu er en person ;-)
    /tC

    SvarSlet
  3. Griner. Det var bare mig der forsøger at forvirre de andre. men det spolerede du lige. (-;
    René

    SvarSlet
  4. Jaa okay!! Den havde jeg så ikke lige fanget der :-S Men jeg kan kun gå ind for at forvirring er i orden, for at forbedre sine chancer :-) .... /tC

    SvarSlet
  5. Tjae.... forvirre sine konkurrenter og bruge sit " ryste billedet på plads igen"- program, det er åbenbart de redskaber NOGEN må tage i brug. / Gerd

    SvarSlet
  6. Hmmmmm Gerd du fører så dit "program" virker jo bedre end mit. Men lad os se hvilket program der er bedst. Smiler
    René

    SvarSlet